Killar skit?

Plötsligt börjar man ta dessa fåniga, dumma killar på orden. Jag kanske är ful? Jag kanske är tjock?  Jag måste banta för då kommer alla börja gilla mig mer. Då kommer någon se mig. Så går det några månader. Nu är det ingen söt tjej som står där, det är en vilsen pinne. Någon som har byggt sig ett eget skiit.

Djävulen är väl en kille? Vissa börjar skära sig.Djupa arga sår som man inte kan tvätta bort. Dom är där för alltid. Man lär sig hata dem. Man vill skrika men ingen orkar lyssna. Killar i grupp är fega. Ensam kille är svag. Varför är det så? Blir en kille dissad av en tjej, då är hon genast skit. Han kan aldrig inse att det är han själv som är skiten. Killar förstår inte hur mycket dom kan förstöra. Av minsta lilla så trampar de ner oss till myror. Från tiger till myra.
"alltså du ser tjock ut på den bilden, skoja bara"
Där fick han nyss en tjej att börja tänka på att banta kanske skulle vara nåt...


Always your Alex<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0